Borde fixa här hemma...

...till kalaset på söndag men jag har ingen ork. Snorig är jag och seg i kroppen. Mattias får fixa det imorgon. :0) Tur att jag har världens bästa man som aldrig klagar över att han städar och fixar samtidigt som han ska jobba heltid och ta hand om trädgård och bil. Shit, vilken tur jag har!

Jag behöver badly ett par nya byxor...känns mest jobbigt att köpa. Jag tycker aldrig jag hittar några som är bra. Beror det på byxorna eller kroppen??? Förmodligen det sista. Men jag måste hitta ett par nu. Och nya skor behöver både jag och Felicia. Och Mattias behöver nya kläder. Kanske är dags för en shopparhelg snart så vi är redo att möta våren!

Ha en helbra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0