Dagen före dagen!

Nu har jag slagit in alla paket till Lillan som fyller två år imorgon! Hon förstår ju inte det menjag längtar som ett litet barn! Ska bli så kul att ge paket. Och ikväll när hon somnat ska Mattias och jag blåsa upp ballonger och fixa så det blir en riktig kalasfrukost imorgon. Det gillas säkert! Det blev ganska många paket. Ett stort och en hel del små. Ni får veta efter hennes födelsedag vad det är i paketen!

Var och handlade lite på förmiddagen och det kändes så kul att få köpa tårtljus och fina servetter! Och så ett fint kort som det står 2 på. Inget hon kan läsa nu, men jag sparar alla hennes kort i en låda så får hon titta på dem och avgöra själv när hon blir större om hon vill ha dem kvar.

Nu ska jag ta min vilpaus innan det är dags för eftermiddagen.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0