God förmiddag!

Loppan är på dagis och jag ska ha en riktigt lugn dag. Jag har liiiite ont i halsen och känner mig allmänt mör. Men jag är på bra humör! Det är det viktigaste.

I helgen bakade vi bullar till Felicias kalas! Hon älskar att äta upp degen men med sin husliga pappa så gjorde hon tre stycken små kanelbullar. Så söta blev de. Sen gick hon hela dagen och sa "baka bullana". Skönt att det är färdigt till kalaset. Sen blir det tårta som vi ska göra och så köper jag småkakor. Inget som mina händer klarar och inte nåt som mitt låååånga tålamod klarar heller. :0) Syltkakor är det bästa jag vet. Det vill vi ha. Och så nån mer kaka antar jag. Sen får det räcka. Sjusorters kakor kommer aldrig att tillämpas i det här huset. Det kan jag så gott som garantera.

Ha det så bra!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Hej! Ni kommer imorrn va? Tänkte bara dubbelkolla! Jag antar att vi hörs imorrn, det är lättast. Jag är hemma hela dagen så jag hör av mig! 16.30 var det va? Kram på er.

2008-04-01 @ 22:09:19
URL: http://jossanochnoels.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0