Helbra dag!

Oj, vilken bra dag det var igår! Felicia var så uppe i varv att hon inte somnade förrän klockan 21. HOn ville ligga riktigt nära i stora sängen och det vill hon aldrig annars. Men det hade hänt mycket på dagen. Firat hemma flera gånger och på dagis och massor av sång. Så när hon skulle sova låg hon och sjöng såhär:
"Ja må jeva, ja må jeva, ja må jeva, ja, ja, ja, JA!
Så nu kan hon den sången också! :0)

Idag har Farmor varit här på förmiddagen och Felicia fick ett släp till sin nya Bobbycar. Populärt! De lekte hela förmiddagen och sen åt vi lunch och nu sover Lillan. Ska snart krypa ner en stund jag med, för jag är helt slut. Jag var så uppe i varv igår att jag inte somnade före 23...mycket sent för att vara jag!

Mattias skulle ta svängen förbi Beijer på eftermiddagen. Hoppas vi kan dra igång med uteplatsplanerna nu snart. Bygga själv eller leja bort? Vet inte riktigt än, men det verkar som Herr Hobbysnickare har tagit sig an fallet. :0) Skönt ska det bli iallafall när det är klart. Och så har Mattias lagt in om 10 (!!!) veckor ledigt i sommar. Kan det bli bättre?

Nehepp, dags att sova...men först några bilder.

    

Kommentarer
Postat av: Mattias

Hallå där, hobbysnickare? Jag har faktiskt jobbat som byggarbetare, glömt det? Förresten, slå i en spik kan väl alla göra?

2008-04-10 @ 08:14:47
URL: http://mfritz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0