Kan någon förklara för mig?

Snälla någon, förklara för mig hur man någonsin ska slippa att alltid vara orolig för sitt barn. Nu läste jag Aftonbladet om en flicka på 10 år som försvunnit bara 500 m från sitt hem när hon cyklade hem efter att ha spelat fotboll med kompisar..i Hedemora. Nyss hände det hemska i Arboga. Och det har hänt mycket mer och kommer att hända mer. Jag fattar inte hur man ska kunna känna sig lugn när man inte har sitt barn hos sig. Så klart ska hon få gå ut, jag ska inte tvinga henne inne! Men jag menar bara att det verkar som att världen är helt skev. God morgon, tänker ni kanske. Jag vet att världen är skev. Men har inte tänkt på att den är det på så nära håll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0