Full fart!

Här är det full fart. Vi har ju hunnit med en del eftersom jag inte uppdaterat på ett tag. Nu är vi i Arboga och ska ta en tur ner på "stan" för att köpa lite godis och kolla läget när det är Medeltidsdagarna. Hade inte tänkt åka, men det fanns inget direkt bättre att göra hemma. Mattias får jobba i fred med altanen och Felicia får träffa mormor och morfar. Och jag ska träffa en kompis. Helt klart bra val att åka hem. bara det inte börjar spöregna för det hänger i luften.

GRATTIS säger jag så klart också till Mathilda och Niklas som fick en liten Fabian häromdagen! Nu måste jag erkänna att jag längtar efter den lilla i magen. Har inte tänkt i närheten så mycket på det som när jag väntade Felicia men nu blev jag bebissugen! Vi var på stora ultraljudet i tisdags och allt var bra. Beräknad förlossning blir den 11/1, men läkaren trodde inte jag skull gå tiden ut med tanke på sjukdom och att Felicia föddes i 37+3. Vi får se. Tiden utvisar. Om allt går bra och bebis och jag får må bra är det ju så klart oväsentligt när den kommer. Vi har en del extra kontroller att göra så det känns som ett ordentligt projekt att vara gravid den här gången.  Nu är jag i en okej fas. Okej för att vara jag. Det är inte tungt än och det värsta illamåendet har lagt sig. Är det inte helt otroligt att ALLA Mattias kompisar och de från föräldragruppen som vi umgås med har pojkar? NIO pojkar och så Felicia... Så nu undrar vi förstås om vi får en tjej till och alla andra fortsätter med pojkar. :0)

Jag har inga bilder här eftersom jag är i Arboga och jag vet att det är ruskigt tråkigt att bara läsa men jag kan inte så mycket göra åt saken.. mer än att snoka i mammas och pappas dator och se vad jag hittar:

   
bröllop 6/8 2005, vi har varit gifta i 3!!! år nu.

Mer bilder från sommaren kommer senare!
To be continued...

Kommentarer
Postat av: Mattias

Minnesvärda bilder, men 3 år?!? Ruskigt vad tiden går..

2008-08-09 @ 22:36:13
Postat av: Lina

Hej! Ja, visst blir man bebissugen när man ser bilderna på lille Fabian. Längtar också! Ha det så bra i Arboga. Vi får träffas någon dag framöver. Kram Lina

2008-08-10 @ 14:26:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0