Men åhhhhh!

Ja, jag sitter här vid datorn strax innan sju på morgonen trots att ingen annan i huset är vaken. Jag vaknade halv sex! Och kunde omöjligt somna om. Så jag fick nog efter en timme och satte mig och scannade världen. Tack högre makter för internet! Ska försöka få in lite bilder idag ockå bara jag laddat in dem i datorn.

Uterummet är så gott sdom färdigt! Några lister bara sen ska det städas ut och flytta in nya fina utemöbler som vi fått i gemensam 30-årspresent av svärmor. Vad skönt att det är färdigt och att vi kan ha 30-årsfesten där ute. Bara det inte regnar för mycket för då smattrar det ordentligt på taket. man hör ingenting av vad nån säger. Mattias sa att då är det ju som Björnstugan, då får vi supa istället....

Nu ska jag krypa ner iett varmt bad så har jag väl börjat dagen ganska bra ändå.

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0