Går bara runt

Jag går bara runt i nån sorts tillvaro här hemma. Jag är för stor för att orka nåt. För trött för att orka nåt. Och har för ont för att orka nåt. Men jag är än så länge lycklig. Julgranen lyser och glittrar, knäcken står i kylen och lussebullarna i frysen. Och det viktigaste av allt så klart, Felicia och Mattias, mina allt. Tillsammans med bebisen i magen. Det finns inget som gör mig lyckligare än Felicia med sina funderingar och kommentarer. Så logisk, men så oförstörd av allt omkring oss. Som ett hårspänne hon fått, som bara ramlar ur för det är för tungt för hennes lilla hår. Då säger hon att "det var inte så bra för mig, mamma". Och hon har rätt. Gullungen. Som i nästa sekund sneglar på pappa och drar till på en julgranskula för att hon vet att han inte gillar det. Gullig, men så busig. Som det ska vara.

Nu är det dags att ta tag i nåt vettigt idag...



35 fulla veckor....

Kommentarer
Postat av: Anna

Härligt!

2008-12-09 @ 19:27:37
Postat av: Mathilda

Hehe, är DU stor? Vad var isåfall jag?? Du ser jättefin ut, fräsch och gravidfin!

2008-12-09 @ 20:57:51
URL: http://tilldeniklaslillajag.blogg.se/
Postat av: Sara

Fin du är!!!! Knip idag, så att jag hinner se dig in real life i eftermiddag på dagis :)

Pricken stannar hemma, vi kommer båda och tittar på lilla lucian och den lilla lilla pepparkaksgubben!

Hoppas att det gick bra på BVC.

Kram

2008-12-11 @ 11:44:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0