9 månaders spyhink!

På golvet nedanför sängen i sovrummet står en gammal ful blå hink. Alltid! Från det att jag känt graviditeten. Läs illamåendet. Med Felicia stod den bredvid sängen i så gott som nio månader. Den verkar göra det nu också. Mest som ett moraliskt stöd ifall. Nu har jag kommit på den briljanta idén att köpa en fin spyhink. Som blir den nya prydnaden i sovrummet! Skämt åsido. Jag måste ändå köpa en ny skurhink och mopp och det finns ju vanliga hinkar för 20 kronor på Rusta så nu ska jag ha en ny! Litte piggare känns det! :0) Om jag är totalt skruvad? Ja, förmodligen!

Kram på er!

     

Kommentarer
Postat av: Anna

ha en bra dag!





Sugen på gratis biobiljetter? :D det låter kanske lite för bra för att man ska tro på det, men faktum är att www.gratisbio.se är en av de få gratissajter på nätet som verkligen ger vad de lovar, och sajten har rekommenderats varmt i en rad kända bloggar. Det fungerar så att man genom att ta del av erbjudanden, deltar i gratistävlingar, handlar på t.ex Nelly.se Via sidan - så får man poäng. Vilka efter ett tag har kommit upp till det värde att man får en biobiljett, eller ett presentkort i utbyte (t.ex på H&M). Bra va? Skitenkelt och kräver inte många minuter av dig! Om du registrerar dig på gratisbio.se får du direkt 75 poäng, OM du blir värvad. Så

följ den här länken om du är intresserad :) tusen tack! /Anna



http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=11766

2008-07-02 @ 13:15:36
Postat av: Lina

Hej!

Är ju här inne och läser din blogg då och då så jag tänkte att det är på tiden att jag skriver en kommentar :-). Låter inget kul med illamåendet, hoppas det blir bättre snart! Själv sitter jag mest och väntar på semestern, jobbar sista dan imorgon. Vore kul att ses snart, vi får boka in en träff!

Kram Lina

PS. Vad kul att ni fått bygglov!

2008-07-03 @ 11:42:41
Postat av: Mathilda

Hej och GRATTIS!!! Hörde för ett tag sen men ville inte skriva nåt förrän jag var helt säker på att det var officiellt!! Gud vad kul!!! Hoppas du slipper illamåendet, det är ju INTE kul!!!

Kramkram

2008-07-03 @ 12:48:26
URL: http://tilldeniklaslillajag.blogg.se/
Postat av: Sandra

Oj inte kul att må illa hela tiden. Det lät iallafall som en lite rolig idé att ha en fin kräkhink :)



Vad roligt att du är med och tävlar, lycka till! Kram Sandra

2008-07-03 @ 21:49:47
URL: http://tjohalia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0