Härliga sommar!

Felicia sover, Mattias fixar med uterummet och jag sitter en stund vid datorn. Perfekt! Felicia och jag var i Arboga över helgen. Mysigt var det och hon sprang runt på gräsmattan och lekte och badade i sin pool och så satt vi ute på altanen och åt middag på kvällarna. det som är mindre mysigt nu är att hon absolut inte vill sova och jag märkte i Arboga, där vi sover i samma rum, att hon sover ganska oroligt när hon somnat. Så nu har hon somnat och sovit lite hos mig på kvällarna så kanske hon kommer till ro bättre.

Igår var jag på bio med Lina och Hanna. Vi såg Sex and the city. Mycket bra om man frågar mig. Trodde det skulle vara bara mode och sex typ, men det fanns mycket mer att hämta ur den filmen. Måste ses helt enkelt! Innan bion åt vi på Hälls på Stallbacken. Skönt väder och vi satt ute. Allt avslutades med att jag la min vita tröjärm i currysås. Så var middagen fulländad. Lina sa att om inte Felicia var med fick väl jag stå för kladdandet och precis så är det...fast även om hon är med.

Ikväll blir det kinamat. Har längtat efter det sen i fredags hos mamma och pappa. Vi skulle köpa det då...men...de hade semesterstängt i två veckor. Då vet man att man hamnat i en mindre stad känns det som. Usch, vad besviken jag blev. Men ikväll tar jag revansch här i storstan! :0)

Bilder...var ett tag sen nu igen, men här kommer det ett gäng:
   
Såpbubblor är bland det bästa som finns. Hjälper pappa med altanen.

  
Här fixas det kaffe och annat fika.

   
Våtsjön. Kollat vattentemperaturen, vilar och myser.

  
Mamma, var det såhär du menade med att smörja in näsan?


Välling i mormors säng.

Kommentarer
Postat av: Jossan

Noel o jag tittar på bilderna, han pekar vilka han vill se! Söt Fellie! Noel vill leka i det där lilla huset säger han, haha! Snart hoppas jag! Kram på er.

2008-07-16 @ 09:02:27
URL: http://jossanochnoels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0