Semester!

Nu äntligen har vi kommit fram till vår semester. Tio veckor och vi hoppas kunna bada och mysa massor. Visst vill vi göra annat också...som att få upp uterummet, men det ska nog ordna sig. Vi skulle till Nora så Mattias kunde tävla, men jag orkade inte så vi tog en tur till Lången istället och badade. Det gillade Felicia. Och Mattias och jag också för den delen. Sen har vi ätit så nyttigt som pizza och kebab...och nu knapras det på godis där nere. Nyttig fredag? Nej, men gott.

Var hos barnmorskan igår eftersom jag mår ganska dåligt. Supertrött och blir lätt svimmig och får hjärtklappning. Tydligen inget ovanligt eftersom jag hade lite lågt blodtryck. Men blodvärdet hade gått upp lite efter järntabletterna, så det var inte orsaken. Kanske inte så konstigt eftersom jag har min sjukdom och inga direkta mediciner. Bara att stå ut tills det är dags för bebis...om ungefär ett halvår. Piece of cake, eller hur?! Så länge inga komplikationer kommer så är jag nöjd.

Nej, mina vänner, jag tror att jag ska lägga mig. Jag vaknade fyra första gången imorse av att Felicia pratade, förmodligen i sömnen. Och sen har jag bara halvslumrat. Dags för en hel natts tokdjup sömn så ska kanske imorgon bli en bra dag.



Gooooonatt (som Felicia säger)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0