Dag hos farmor

Idag vaknade vi och gjorde oss iordning och åkte till Felicias farmor. Hon bor lagom nära stan, så jag lämnade Felicia för att gå och klippa mig. Hann med att köpa två presenter till Felicias 2-årsdag. Inte förrän 8 april, men jag visste vad jag skulle ha. Bilder kommer senare.

När jag kom tillbaka till dem åt vi lunch tillsammans med Mattias.Rotfrukteri ugn och quorn. Mums tyckte vi allihopa. Felicia åt massor. Hon älskar rotfrukter! Sen var det dags för henne att sova i sin resesäng. Det var inte så  populärt till att börja med men hon somnade och sov ungefär en timme. På lördag är det på riktigt för då ska hon sova över till söndag. Spännande!

När vi kom hem slappade vi och tittade en stund på avsnittet där Nicke Nyfiken går till doktorn. Det är favoriten. Sen blev det korv med mos och ärtor. Gissa om hon var trött efter dagen?! Hon slocknade halv sju och vi hoppas hon sover gott tills imorgon. Det brukar hon göra. Vi har det lyxigt här hemma för är hon frisk så somnar hon i sin säng bara vi lägger ner henne. Sen sover hon hela natten och vaknar och ligger och pratar en stund innan hon ropar på oss. Visst kan hon vakna tidigt, men vi kan knappast klaga.

Nu ska jag gå in på ellos hemsida för att beställa en babywatcher som vi kan ha hemma i Arboga. Där sover Felicia i "vårat" rum i källaren och man hör henne inte upp. Minst hälften av alla gånger vi är där glömmer jag vår babywatcher så nu ska det köpas en dit. Har en bra rabattcheck, så nu är det dags.

Trevlig kväll på er!

Med liiite hjälp av mamma så...
image15

Kommentarer
Postat av: Mattias

Det där var väl inget, vi brukar bygga minst dubbelt så höga staplar. :-)

2008-03-07 @ 10:22:46
URL: http://mfritz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0