God förmiddag!

Nu har jag lämnat Felicia på dagis. Och än så länge har hon ingen feber efter sprutan igår. Hoppas hon klarar sig. Hon sa hela morgonen:
"Gagis! Gagis!"
Så nog ville hon till dagis iallafall. :0)

Jag ska fixa iordning mig och sen ta en sväng till Marieberg tror jag. Försöka hitta något litet roligt att stoppa i påskägget till Felicia. Mattias har redan köpt studsbollar. Får se hur många vaser och krukor som kastas ner i påsk! Hon skulle behöva strumpor så jag köper kanske några och stoppar i ägget. Alla kläder är kul nu, bara hon får prova på en gång.

Och äntligen är det torsdag och man har hela påsken framför sig med familj och vänner. Det är det bästa som finns! och så ska vi mysa bara vi tre här hemma också. Det behövs verkligen!

Jag är så sugen på att shoppa en massa så vi får se hur mycket jag kommer hem med idag!

KRAM

Kommentarer
Postat av: Mattias

Hold your horses, annars ringer jag och spärrar kortet! Skoja bara, shoppa loss du.. Vad skulle vi spara pengar till? Vi lever ju på kärlek!

2008-03-20 @ 09:44:12
URL: http://mfritz.blogg.se
Postat av: ingells

Shop til you drop! Glad Påsk! =)

2008-03-20 @ 13:18:21
URL: http://ingells.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0