God kväll!

Lillan sover och Mattias är på fest. Jag har suttit en stund framför tv:n med cheescake med hallon och en kopp te. Mums kan jag lova. Jag ska lägga mig riktigt tidigt ikväll. Har varit uppe sent flera kvällar och vaknat tidigt. Inte ens Lillan har varit vaken. Vad ska jag då upp och göra? Fråga inte mig, jag fattar ingenting. Men det är ofta så att hon sover men inte jag.

Imorgon har vi inga planer och det är så skönt! Kanske röja lite skräp i nån gammal klädkammare. Göra sig av med sånt som inte används är ju adrig fel.

Har köpt nytt tyg (läs Mattias har handlat tyg åt mig...ännu ett uppdrag utfört). Så när jag får ork och bra fingrar ska jag försöka mig på att sy fina gardiner och löpare till köket. Det är vitt tyg med hundkex i grönt på. Så snygga. Tycker jag iallafall. Köpt på Village. De har massor med snyggt i sin vårkatalog och mer och mer kommer in i butiken. I like!

Mitt Koziol etagefat står i köket fullt med frukt. Mattias tycker att det är fult. :0( Jag gillar det och som tur är tycker han det är okej att ha det framme ändå....

Snart blir Lillan två år. Helt otroligt vad fort det gått. Hon bubblar och pratar hela tiden. Och vi förstår henne oftast vilket är så skönt. Hon slipper bli frustrerad. Vi har köpt en del saker till henne men vi kommer att köpa en Bobby car som den stora presenten. Hon älskar den som Måns har så jag tror den går hem. Perfekt att ha ute i sommar. Jag längtar redan till hennes födelsedag. Jag har köpt ett tåg som man ska ha som dekoration på bordet. Det har sju vagnar och i en av dem sätter man en siffra och i de andra ljus. Så mysigt att ta fram på alla födelsedagar som kommer.

Bild från www.presentnet.se

Nej, dags att gå ner och mysa i soffan en stund.
Hej så länge!


Kommentarer
Postat av: lisa

Hoppas du får en trvlig kväll, kika gärna in på min blogg, kram! =)

2008-03-29 @ 20:43:45
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se
Postat av: Jossan

Ja visst är det skönt när man äntligen förstår vad de säger/menar! Ett tag var det lite klurigt, haha! Noel fick en Bobby Car för några veckor sedan o han ÄLSKAR den, han åker varje vaken minut känns det som! Vi ska nog köpa trehjuling till honom som stor present, allt som går att åka på är ju så kul. Ska blir superkul att ni kommer på ons! Kram.

2008-03-29 @ 21:28:38
URL: http://jossanochnoels.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0