Jippie!!

Jag fick ett brev på posten att jag fått en tid på reumatologen hos MIN doktor! Ja, ni undrar kanske hur skruvad man får vara för att jubla över att gå till doktorn?! Men, mår man dåligt och får höra att det är SÅÅÅÅ svårt att få tid hos honom, eftersom han är klinikchef och de är kort om doktorer och, nej, det blir nog en läkare under utbildning. Då blir man glad av att få en tid hos sin egen doktor. Så nu blev den här dagen en fortsatt mycket bra dag. Den har börjat helt okej. Felicia sover och jag fick en tidning med posten så nu ska jag ner och kasta mig i sängen och läsa lite innan mamma kommer.

Wiieeee!!!!!

Kommentarer
Postat av: Mattias

Så bra! Kanske förstod han att ni behövde träffas.

2008-03-12 @ 12:57:24
URL: http://mfritz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0