Kvällen har kommit..

Kvällen har sänkt sitt mörker över oss och idag känns det helt okej. Jag har för ovanlighetens skull lite energi kvar. Men vad irriterande det är med rutan som säger "Byt ut batteriet till ditt trådlösa tangentbord!". Precis när vi gjort  det med musen. Nu får jag fixa det sen. Kankse ett världsligt problem...men jag blev irriterad.

Jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig för ikväll. Kanske kolla in några nya recept. Helst vegetariska. Har ni nåt smarrigt att rekommendera så shoot! Det mesta är värt att testa.

Tänkte lägga in lite bilder så ni ser lite av vad Felicia har haft för sig i helgen, så här kommer de:
1. Kör bil i en uppochnervänd pall i ny pyjamas med tandborsten i högsta hugg!
2. Bilarna går varma.
3. Provar nya linnet som Sara hade med sig från Barcelona. Tack!
4. Provar mammas nya solglasögon.

   

Mattias och jag var ju på fest i lördags. Det var trevligt att träffa våra vänner. Tyvärr blir det inte så ofta som man kan önska, men alltid trevligt när det väl blir av. Tur att folk fyller år, att det är nyår den 31/12 varje år och ja, ni förstår. Det finns, hör och häpna, ett kort på oss båda från lördagen:
image28

Nu ska jag gå ner och pussa min dotter god natt och hoppas att hon sover hela natten inatt igen.
God natt på er alla!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Felicia på den upp och nervända pallen påminner mig om dig när du satt likadant på din röda pall. Lika söta och goa båda två. Vi ses i morgon.

Kram Mamma

2008-03-11 @ 21:20:35
Postat av: ingells

Ja, man gör alldeles för lite tillsammans som ett PAR efter man har fått barn. Min kollega frågade mig, när jag klagade över att äktenskapet går upp och ner: - Jamen vad gör ni TILLSAMMANS? "-tillsammans, ja, det vet jag inte, inget" Tiden räcker inte till (jag har tre småkillar) och man vill hinna med så mycket. Då är det skönt att man blir bortbjuden ibland - inbjudningar är alltid välkomna! Tyvärr har vi så vansinnigt svårt att få barnvakt... =(

2008-03-11 @ 22:26:53
URL: http://ingells.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0