Med toning i håret

Fredagkväll klockan 18.00. Här sitter jag med toning i håret. Försöker fixa så det ska bli fint tills imorgon då vi ska på 30-årsfest. Eller, ja, två 30-årsfester i ett. Så nu har jag klippt mig i veckan och så tonar jag idag. Sen vill jag fixa naglarna ikväll...men man vet aldrig hur länge energn räcker. Men det känns så skönt och fräscht bara man gör det. Felicia ska till Farmor och Christer imorgoneftermiddag och då ska jag passa på att sjunka ner i ett varmt bad och bara njuta och vila. 

Har två pajer klara här hemma snart. Vegetarisk med creme fraiche parika chili. Mums! Det kan jag och Mattias äta när Felicia lagt sig. Fredagsmys!

Har även hunnit med att inhandla en ny dammsuagre. Tog det när jag var på väg att hämta Felicia på dagis. En Electrolux Ultra Silencer. Nu är jag lycklig. Nu försvinner faktiskt dammet och smutsen när man dammsuger. Kanske inte behöver förklara att vi haft billigt skräp innan.

Jag älskar fredagar även om man är tröttt efter en vecka. Nej, jag arbetar inte, men jag är trött ändå och jag känner också av att det är fredag. Man ska upp och fixa så att Felicia kommer till dagis i veckorna och jag har tider att passa fast det är på sjukhuset och vårdcentralen och inte på ett jobb. Finns inte tid till sovmorgon fast jag har ont, så jag njuter också av att det är helg nu. Vi ska ha lyxfrukost här hemma imorgon förresten. Det finns Valio yoghurt med hjorton & äpple, ägg och Brämhults färskpressade jordgubb-apelsinjuice. Och så bröd så klart. Perfekt start på helgen. Ur ett njutperspektiv förstås!

Hoppas ni andra kan njuta av helgen också! Här har varit en solig dag och jag är på bra humör så jag skickar en kram till er alla!

Fyra gånger tystareFyra gånger tystareFyra gånger tystareFyra gånger tystareFyra gånger tystareFyra gånger tystare

Bild från www.electrolux.se

Kommentarer
Postat av: Mattias

Jag ser också fram emot helgen! Ska bli ovanligt skönt att slippa jobbet en stund...

2008-03-07 @ 21:00:08
URL: http://mfritz.blogg.se
Postat av: Jossan

Kram på er också! Jag har också en BRA fredag idag! Oavsett om jag jobbar eller inte så känner man verkligen av att det är helg, så minns jag det när jag var mammaledig. På helgen är ju hela familjen är samlad så det är klart man njuter! Hoppas vi kan leka snart!

2008-03-07 @ 22:25:55
URL: http://jossanochnoels.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0