Mitt eget ufo!

Nu är det kväll igen. Känns som att dagarna rinner iväg. Mår okej nu eftersom jag lyckades sova 1 1/2 timme på eftermiddagen samtidigt som Felicia. Visste inte vilken tid på dygnet det var när jag vaknade. Men jag blir inte gammal ikväll. Mattias är hos Simon med grabbarna och då är det nog läge att krypa till kojs med en tidning eller nåt och sen sova.

Middagen här hemma bestod av basilikakryddade nötfärsbiffar, klyftpotatis, ångkokt broccoli och tsatziki med smulad fetaost. Det var så gott! Helt klart värt att rekommendera!

image43

Här är mitt ufo! En chryssantemum (enligt mannen på torget). Den har hållit sig i flera veckor. När stjälken och bladen blev fula klippte jag av den och la i en skål vi fick i bröllopspresent. Ser ut som ett litet ufo!

Kommentarer
Postat av: Mattias

Ja, maten var verkligen god. Tre jätteportioner slank ner för min del! Frukosten var lika god den, tack älskling!

Kommentar delvis hämtad ur Heartbreak kid: Om du vet att det är en chryssantemum så kan det inte vara ett ufo, möjligtvis ett fo.

2008-03-14 @ 08:05:19
URL: http://mfritz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0