Nej,

jag kommer inte attv akna ordentligt idag. Så är det bara. Nu längtar jag efter min lilla Loppa. Som tur är ska jag snart hämta henne på dagis och så ska vi hem och äta penicillin och mellis.

Sen hoppas jag att Mattias hyr Martina Haags film "Underbar och älskad av alla". Jag har hört mycket bra om den och idag är det en typisk filmdag. Jag är seg och vädret är ruttet! Godis är ju inte tillrådligt, men gott fast det är måndag...får väl se hur det slutar.

Det finns så mycket planer och drömmar i mitt huvud. Ibland önskar jag, idag är en sån dag, att jag hade kroppen så man kunde sätta drömmarna i verket också. Efter 15 år som sjuk kan jag faktiskt fortfarande bli ledsen över att det är som det är. Jag har accepterat, men taggen river extra vissa dagar. Jag har faktiskt ingen större önskan än att få vara så frisk jag bara kan. Jag skulle välja bort det allra mesta, materiellt, om jag bara fick vara det. Så är det. Punkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0