Okej och omtyckt av mig!

Så blir nog recensionen av "Underbar och älskad av alla". Det var ett bra sätt att få en måndag att få ett bra avslut. Filmen och lite godis vände en jobbig dag till en positiv känsla. Konstigt nog, eftersom hela filmen igenom så satt jag med en känsla av att jag skämdes och tyckte det var pinsamt. Sådär som man kan göra fast man är själv och ingen annan är i närheten. Nu var det bara Mattias och honom är jag så bekväm med man kan bli med någon. Men summan blir iallafall en helt okej film som är okej att se hemma på dvd. Men jag måste ge Martina Haag beröm för sin skådespelarinsats. Hon har väl inte varit på vita duken mycket innan, eller? Får för mig att det är hennes första film, men jag kan såklart missta mig. Kan ju inte slå mig för bröstet och  kalla mig guru inom filmvärlden...

Snart är det dags att krypa ner i säbngen och vila ögonen i sisådär nio timmar. Inga fel alls. Imorgon är det en ny dag. Nya tag. Hoppas på en bättre start av dagen imorgon. Jag har fullt upp med sjukhusbesök och min mamma som kommer så jag "hinner" kanske inte med att må så dåligt. Morgondagen får utvisa det.

Kollade på "Ed" som gick på kanal 5 förut. I den fanns Stuckeyville Stan som var trollkarl och som alltid sa:
"Welcome to the wonderful world of possibilities!"
Tänk om man kunde anamma det. Ibland går det och ibland går det bara inte. Men jag försöker se det positiva i stunden, dagen och livet. Man har mycket att vara tacksam för. Men inte alltid vett att vara tacksam.

 
Bilder från www.stuckeyville.com

God natt världen!

Kommentarer
Postat av: Mattias

Jag tyckte också filmen var bra, så inga pojkvänner/killar mm kommer undan med den enkla ursäkten "Jag ser inte på tjejfilmer".

Styckeyville Stan!! En helmysig farbror, men ingen vidare trollkarl..

2008-03-18 @ 09:34:55
URL: http://mfritz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0