Pyjamas

Ännu en kväll har sänkt sig över oss. Vi har haft en bra dag. Felicia har varit på dagis och jag har tagit det lugnt. Men jag hann med ett inköp av tre pyjamaser till Felicia. De hon hade började bli alldeles för små. Tre fina med djur på från KappAhl. Perfekt! Och sen bar det iväg till Village för att inhandla sex små söta glasägg som vi ska ha till påskåyntet här hemma. Inget stort fan av att påskpynta men Felicia gillar det säkert så nu börjar vi med det i år.

Lunchen spenderades i trevligt sällskap. Med min man på Coco Thai. Finns alltid grönsaker i ostronsås där och det älskar jag!  Sen hem och sköterskan ringde med provsvar. Inte bra men inte superdåliga heller.

Och så till det mysigaste på hela dagen. Pratade med en gammal kompis som fåt t en liten son. Grattis!

Nu är det snart dags för en ny pyjamas för Felicia. Hon badar och så fort hon kommer upp säger hon -"Ninni!" Översatt till svenska betyder det välling. Hon är en riktig vällingtjej. Det blir tidig kväll ikväll också eftersom tröttheten har satt sig på mig.

Kram på er allihopa där ute!

Här kommer bilder på Felicia från gårdagens lek i sandlådan.

Kommentarer
Postat av: Mattias

Ja, den pyjamasen gick ju bra att sova i också. Undrar hur det går att sova middag idag hemma hos farmor?

2008-03-05 @ 08:27:26
URL: http://mfritz.blogg.se
Postat av: Jossan

Oj vad kul att DU skriver blogg! Det ska bli kul att läsa, blir så sällan man ses o hörs så då är det bra att man kan uppdatera sig härinne, självklart ska vi ses på riktigt också! Noel tittade på bilderna o sa -Icia!! Haha. Han hänger i mitt ben o vill se mer bilder! Kram på er!

2008-03-05 @ 11:43:52
URL: http://jossanochnoels.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0