Däbbt i däsan...

Det är väl milt uttryckt. Men jag har inte lika ont i halsen och i huvudet. Så nu tror jag och hoppas att förkylningen ska försvinna snart.

Mattias ska fixa med balkskor och plintar och...ja, uterummet i helgen. Synd att det ska regna, men bara det inte öser ner. Vår trädgård ser för närvarande ut som en uppgrävd bit mark med en massa bråte, jord och sand i högar. Inte så att det känns trevligt direkt när man kommer hem. Men det gör det förhoppningsvis i slutet av sommaren. Sen hoppas jag att jag kan få lite energi att fixa det fint i trädgården med blommor och så. Inga rabatter. Det klarar inte jag att sköta, men några fina krukor med några växter i ska det väl kunna bli. Och en syrén. Det MÅSTE jag ha. Felicia måste kunna känna lukten av syrén och tänka på skolavslutning när hon blir större.

Nu måste jag göra mig iordning. Ska till sjukhuset.
Ha det bra idag!

Kommentarer
Postat av: Jossan o Noel

Oj, din snoris! Dig vågar vi inte träffa än på ett tag! Var inne med Noel idag o värdena är ju på väg upp, det är en LÄTTNAD. Även om det bara är för idag så känns det så skönt. Man har varit så orolig för behandlingarna eftersom han haft blodförgiftning uppe på allt, nu kan man lite pusta ut. DEN är ju borta iallafall. Nya tag nästa vecka. Vagnen kommer om ca 2 veckor, jag blev KÄR i den, jag som älskar brunt. Noel supersnälla farmor o farfar ville betala den så vi är bara glada för det, man blir inte rik av att vara hemma båda. Bara på kärlek! Kram vännen, hälsa hem så mycket.

2008-05-16 @ 20:13:41
Postat av: Mathilda

Hejhej, inte kul att vara förkyld! Mysigt att åka till London, skulle jag med vilja men det får väl vänta lite tror jag eventuellt :0)

Hoppas allt är bra med er annars!

2008-05-17 @ 16:29:32
URL: http://tilldeniklaslillajag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0