Gääässsppp!!

Jag skulle lägga mig klockan sju ikväll. Nu sitter jag fortfarand euppe. Felicia somnade 21.30 igår och var vaken inatt och skulle upp 7.00. Jag fattade ingenting. Men nu sover hon och jag hoppas hon gör det hela natten. Jag är så bortskämd med att hon sover hela nätterna så jag minns knappt hur trött man var när hon var liten. Men, hjälp, jag är helt slut efter två nätters vaknande.

Imorgon drar vi hem till Arboga. Hela helgen. Ska bli mysigt. Mors dag ska firas. Vi ska härja hemma hos mamma och pappa och bara ha det bra. Mattias ska på 30-årsfest på lördag, men vi stannar hemma. Jag har varit för förkyld och dålig för att orka följa med. Sova tidigt i säng hos föräldrarna går knappt att slå om ni frågar mig. Sånt partyanimal är jag... Och vet ni, jag gillar det. Inte nån överraskning om ni frågar de som känner mig. Men, jag har anpassat mig till det liv som gavs mig. Och jag trivs. Det är väl det viktigaste?!

En sak som jag tänkt på som jag har för mig, som säkert de flesta inte vet. Vill ni veta? Okej. Jag kan inte lägga mig i en obäddad säng. Nej, det är inte tvångssyndrom. Jag tror inte att nån dör. Jag får inte brutal ångest. Det bara känns bättre med bäddat. Har jag inte bäddat på hela dagen (och nej, det händer inte ofta, men om det gör det) så bäddar jag precis innan jag kryper ner. Så skum är jag. Och om jag får gissa så har du som läser en del funky saker för dig också. Handen på hjärtat, vad gör du för skumt egentligen?

Godnatt alla vänner! Jag hoppas ni sover gott ( i en bäddad säng :0))!

Kommentarer
Postat av: Mattias

Jag måste titta med ögonen i kors, slå mig för bröstet och rapa tre gånger innan jag borstar tänderna. Har du inte tänkt på det?

2008-05-23 @ 11:31:36
URL: http://mfritz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0