Helgen

Helgen som gått har varit okej. Inte riktigt bra eftersom Felicia är sjuk. Febern har gett sig, men hostan och snorandet är kvar. Så fort hon springer lite börjar hon hosta ordentligt. Inte skoj alls. Humöret har det varit si och så med och hon har inte ätit så mycket förrän nu på kvällen då hon åt massor med lax, potatis, ärter och sås. Hon har sovit en hel del idag men väldigt tidigt så vi får se när hon tycker att det är dags att somna. Mycket senare än vad vi tycker skulle jag tro.

Vi har varit ute en del idag och fått frisk luft. Skönt! Krattade löv och körde iväg. Felicia krattade också och så har hon en egen liten grön skottkärra som hon lastar full med löv och går iväg med. Precis som pappa. Och hon ser så glad och stolt ut när hon kan hjälpa till. :0)

Förkylningen har gett sig på mig också, men i en lite mildare variant än Felicia. Får se hur det utvecklar sig. Känner mig halvseg hela tiden och det blir ju inte bättre av att jag vaknar 5.30 - 6.00 varje morgon trots att de andra i huset sover. Hopplöst att somna om, så jag börjar komma i närheten av en zombie. Skulle vara underbart att sova till sju en morgon.

Nu är det dags att lägga en ny ljudbok på iRivern så jag har nåt att fördriva tiden med på morgonen.
Hoppas ni haft en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0