Mmmm...massage

Japp, förmiddagen bjöd på en helkroppsmassage. Inte helt fel. Helt rätt helt enkelt. Det var otroligt skönt att bara få slappna av och njuta och det lär dröja innan jag kan göra det igen med tanke på att bebis växer och sen kommer vara nyfödd och jag själv allmänt mörbultad.

Arboga hela helgen och det finns det bildbevis på som kommer senare. Nu är det dags för en dusch för håret är fullt med olja efter massagen, men det skulle ju kunna misstolkas som att jag numera försummar det där med hygien. Riktigt så illa är det inte.

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej Nua!



Hoppas att ni mår bra i regnrusket! Här är det som om himlen aldrig öppnar sig och bara vill fortsätta gråta. Det har regnat i en vecka i stäck nu..TRIST.



Jag är nyfiken på hur du och magen har det. Tiden går så fort.. Snart får du en liten knodd!! Kul! Hoppas att du mår bra iallafall. Jag saknar alla er där uppe i örebro. Och lilla Felicia måste ha växt.



Skulle vara kul att ses snart. Kanske kan jag få Tobbe till att fixa det här..hm.. försenade.. kalaset nu i dec, så kunde vi stosa på lisebergs julmarknad.



Ha det gott gumman! Hälsa familjen!

Kram Linda



2008-11-19 @ 13:37:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0