05.30, va??

Min klocka vid sängen fick ett spel igår, pep till och ställde sig på 0.00. När jag skulle lägga mig (strax efter 20) så ställde jag den....på 21.14. Bra va?! Kanske tyckte det var en lite rimligare tid att lägga sig, vad vet jag. Alarmet på mobilen stod på 6.30 för imorse. Jag vaknade av Felicia som låg och pratade lite. Ganska vanligt att hon gör det och sen somnar om igen. Kollade klockan, 6.20. Jaha, det är bara att gå upp. Tände till och med min lampa, pratade med Mattias och när jag skulle stänga av alarmet på mobilen stod den klockan på en timme tidigare...oooppsss. Tror ni jag somnade om. Nej. Lite lätt sliten idag med andra ord. Felicia vaknade ganska snart därefter så jag vet inte vad det flög vår familj imorse.

Men det vara bara att bita ihop och göra sig iordning. Lillan skulle till dagis tidigt och jag skulle till sjukhuset på tillväxtkontroll på bebisen. Allt var bra. Bebisen hade hicka och det var skoj att både se och känna.

Nu är det hög tid att sova middag, med Liza Marklunds En plats i solen i öronen. Inget sömnmedel är så bra som en bra ljudbok.

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0