Jag gjorde det...

Japp, när jag lämnat på dagis så tog jag mig till gymet. Helt otroligt! Jag tänker inte avslöja hur stark (svag...) eller hur bra (dålig) kondition jag har men jag var där och det känns bra. Men magen tar ut sin rätt. Har snart gått 30 veckor så det vore väl konstigt annars. Framför allt fick jag ju ha människor omkring mig ett tag. Att vara själv hela dagarna kan lätt leda till social missanpassning. :0) Nu är jag seg och ska vila middag en stund. Sen kommer mamma hit eftersom Mattias blir borta med jobbet ända tills sent inatt. Det blir helt enkelt en tre generationers tjejkväll. En blandning med allt ifrån Alfons och Milla, välling och nappar till te och Oskyldigt dömd om jag anar rätt. Helt perfekt med andra ord.

Hoppas ni har en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Sara

Du är duktig, starkt gjort att ta dig iväg. Hade jag aldrig orkat i v.30 m barn nr 2... Petter "straffade" mig med sammandragningar så fort jag försökte styrketräna.

Hoppas att du får och orkar träna tiden ut!

2008-10-30 @ 08:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0