Taco-kväll

Ikväll blir det tacos. Det var länge sen vi åt och jag är redan sugen på det... Funderar på att göra en äppelpaj till efterrätt också. Jag har fått dille på varma äpplen. Det är ju såååå gott. Sen har vi nog en trött Felicia eftersom hon vaknade sex imorse med att gråta ordentligt och inte vilja somna om. Hon har slutat sova middag på dagis så vi får se hur mysig taco-kvällen blir. :0) Antar att det inte finns nåt man vill se på tv heller. Skulle nog hyra en film...hmm... nu har de lagt undan "Brudens bäste man" på videobiljarden. Perfekt!

Var till läkare igår och han skickade remiss till ögonkliniken. Tyckte väl inte det var riktigt normalt med så mycket ögoninflammationer. Borde nog prata med min vanliga läkare också så han vet om det. Kan ju ha med sjukdomen att göra även om jag inte tror det.

Hoppas ni har en bra fredag!
Jippie, äntligen fredag, wiiieeee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0