Helgen är slut...

...och det är jag med. Nu ska jag sova och hoppas att Felicia inte vaknar före halv åtta imorgon. Det vore så skönt. Hon blir hemma imorgon eftersom hon har haft feber och fortfarande är förkyld. Eftersom Mattias ska bort i två dagar med jobbet så har jag tur som har mamma som kommer imorgon och stannar till tisdag. Då ska Felicia förhoppningsvis gå till dagis. Och jag har sista besöket på Astrid Lindgrens barnsjukhus. Så jobbigt att åka och det tar hela dagen men jag har tur som har dem som kollar bebisen. Hittills inget fel och vi hoppas det fortsätter så.

Nu ska jag dyka i säng och vänta på att den minsta huliganen slutar sparka mig så jag kanske kan somna. Hur är det möjligt efter 24 veckor att det finns sån kraft i sparkarna? Otroligt!

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0