Liten och pigg, stor och trött.

Cornelia sitter i mitt knä nu. Pigg så klart. Aldrig somna för natten innan 21. Nej. Men jag är så trött så jag ser i kors. Det känns som jag ammar nätterna igenom. Det gör jag inte men ganska ofta iallafall. Nu har hon hittat sin tumme som hon suger på ibland men den verkar inte vara så tröstamnde så hon somnar av den. Kanske kommer det med?



Felicia har öroninflammation, men har blivit bättre utan antibiotika. Hoppas det släpper helt utan det. Det vore skönt. Men oj vad ont hon hade igår. Bara skrek. Nu sover hon och jag hoppas hon gör det hela natten. Hon är så mammig och jag vet inte hur jag ska bära mig åt. Jobbigt för Mattias att aldrig duga heller. Men förra fasen var hon pappig, så det kanske går i perioder...



Nu är det snart en äggsmörgås som gäller. Innan jag ska krypa ner i sängen med minstingen bredvid. Snutta är väl rätt namn för henne.

God natt mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0