Update

Nu har det gått så lång tid sen jag skrev sist så jag kan inte få plats med allt jag skulle vilja skriva. Men, nu har vardagen klivit in i vårt hus. Det är dagis tre dagar i veckan och glass och godis på lördagar. Mattias försöker få saker gjorda på "listan" och hittills går det riktigt bra.

Cornelia är en riktigt glad bebis. Hon äter, sover, leker och är oftast nöjd. Felicia är det också full fart på, men hon vaknar ännu tidigare än 6.00 nu. Imorse...5.15. Då är man inte pigg. Knappt hon heller, så jag vet inte varför hon ska upp då. Men det är förhoppningsvis en period som går över. Framåt tonåren eller så.

Har katter nio liv? Eller sju? Ja, jag har iallafall minst 20! Varför? För så många gånger, minst, har jag börjat mitt nya liv. Ni vet, träning, inget godis och fika. Men nu har jag gjort det. På riktigt. Jag vill ner 6 kilo och jag ska klara det till jul. Så, nu har jag sagt det här också, så jag har större på press på mig. Jag måste också försöka träna upp mig lite nu när jag har mediciner igen. Inte för att jag blivit så mycket bättre på den första månaden men det kanske kommer. Sen är sockerberoendet ett faktum. Och det ska bort.

Sommaren har iallafall varit fylld av småsemestrar med bad, lek, glass, sova borta, bär i massor, Skojlandet, lekplatser, cyklin och massor med mer.

Bilder ska jag fixa senare idag.

Ha en riktigt bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0