Jul, kalas & sjukstuga

Vi har firat jul i två dagar. Sen tog vi en dags paus och på söndagen firade vi Cornelias ettårsdag. Under kalaset passade hon på att få 39 graders feber och på kvällen hade även Felicia det. Jag och Mattias har klarat oss och jag undrar om det är 3-dagars-feber de har. Cornelia är fortfarande dålig. 38.5 på förmiddagen, men Felicia verkar feberfri nu. Feberfri men frustrerad över att ha varit inne i så många dagar. Och nu vill man inte gärna att hon går ut och blir kall i kylan.


Skidtur på julaftons förmiddag slutade i en driva.


Julafton 2009


Finaste mamma/mormor.


Morfar känner jultomten!


Juldagsfirande hos Farmor och Christer.


Felicia med bästa Farmor!


Äntligen xylofon som hon önskat sig och längtat efter!


Den målades dagen efter med hjälp av pappa.


Cornelias dag i bilder...


     




Triss i generationer tjejer!


Älskade morbror Jajja!

Imorgon bär det av till Karlsborg för Felicia och Mattias. Vi skulle så klart ha åkt allihopa och firat jul och nyår med Farmor och Christer och hans barn och barnbarn. Men Mini och jag blir hemma. Mamma, pappa och Magnus kommer från Arboga så helt ensamma och lottlösa blir vi inte.

Until next time...


Kommentarer
Postat av: Mattias

En bra summering av julen! Puss!

2009-12-31 @ 08:18:35
URL: http://mfritz.blogg.se/
Postat av: malin p

Det var bra att du skrev en kommentar hos mig, för då kom jag mig för att kika in här, vilket jag "slarvat" lite med på sista tiden. Och nu hade du ju rapporterat om julen! Ser ut som ni haft det jättemysigt!

2010-01-02 @ 18:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0