Gott och annat!

Lördagen såg ut såhär:


Söndagen såg ut såhär:
 

Liiite mycket fokus på mat och gott så här kommer lite andra bilder.
   
En blivande tumsugare längst till höger??

Vi har köpt en ny dator så nu kommer jag förhoppningsvis kunna uppdatera bloggen lite oftare eftersom det inte tar en timme varje gång. Foton kommer troligen komma oftare också. Jag gillar inte inlägg utan foto fast det är det jag haft ganska länge...

Nu är det dags att lämna datorn till min man...snnnaaart...och så mata minstingen!
Hej så länge!


Kommentarer
Postat av: Malin

Åhh vad jag blev sugen på räkor.

Och på att träffa er snart,vilka sötnosar på bilderna.

Örebro cupen är 3-4-5 april.



Kramis Mallan

2009-02-18 @ 19:02:01
URL: http://www.ballamalla.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0