Gäääspp....4.40...bajs!

Ja, så ser det tydligen ut när man är småbarnsmamma. Like it or not! Men, ärligt talat, hut trött man än är så ler man så där fånigt när Cornelia börjar jollra och skratta. Fast klockan är 4.40. Fast jag måste upp och byta bajsblöja. Nature's way of surviving?!

Dagen blir ganska lugn. Tvätten har hopat sig. Ren som tur är. Och så blir det kanske en sväng till Marieberg och inhandling av lite nya kläder. Om jag inte somnar ifrån det.

Det första Felicia frågade imorse var om det var kalas idag. Vi har pratat om hennes kalas och hon vill ju så klart att det ska vara här och nu. På en gång! Hon vill inte ha nån tårta. Nej, det ska vara päronglass. Så det har jag jagat reda på och massa annat gott till det. Älskade unge. Hon fyller verkligen tre år. Vad hände?



Dags att masa sig vidare. Ha en härlig dag!


Kommentarer
Postat av: margareta fritz

Hej Nua!

Ja du, tiden går fort. Tre år är ingenting när man ser tillbaka. Jag tycker att det var i går vi såg Felicia på BB och nu har ni en gullunge till!

Kram från Farmor Margareta

2009-03-29 @ 11:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0