Sitta bekvämt på en spinningcykel...

Tiden går. Rasar på helt enkelt. Jag har hunnit med att prata med min läkare och jackat upp en del mediciner så vissa dagar känner jag mig smått speedad och ruskigt sugen på livet. Jag har hunnit med ett spinning-pass. Tänkte att det kunde vara bra att stärka kroppen när jag mår okej så kanske jag har nåt att falla tillbaka på om jag blir sämre. Jag körde spinning med mig själv som motståndare. Jag skulle klara hela passet och det skulle räcka så. Jag är ärlig när jag säger att det var kul. Men jag bad ledaren om hjälp att ställa in cykeln. Det var ju en stund sen jag var på spinning och det var nya cyklar. Hon sa att jag skulle sitta bekvämt. Om nån har receptet på hur man gör det kan jag kanske få veta. Spinning är kul...men det gör lite halvont... När passet precis börjat och jag inte visste om jag skulle överleva kommer jag på att jag glömt rena trosor. Så det tog en stund att klura ut en strategi. Duscha hemma...nej, för kallt ute. Ta på mig de gamla svettiga eller helt enkelt gå barrumpad under jeansen. Ja, vad tror ni det slutade med?

Idag har det varit promenad till Willys och handlat det viktigaste. Två tunga kassar och skötväskan full. Det var minst sagt tungt att gå hem sen. Helt slut fortfarande. Sen har jag vilat lite och så har Felicia och jag bakat kolasnittar till hennes kalas.

Alldeles strax ska jag slänga mig i soffan tills Mattias och Felicia fixat maten som ikväll består av bönris och keso. Plus frukt till efterrätt. Gott och enkelt!

 
Lek i Stadsparken.


Mammamys i soffan.

Tjing så länge!

Kommentarer
Postat av: Anna

Vilka fina bilder på er! Cornelia är en riktig liten sockertopp, och du med såklart Nua! Nu blir det snart vår!

2009-03-24 @ 19:24:21
Postat av: Sara

Hoppas att du blir/känner dig bättre med medicin och träning. Att du får lite energi. Men helt klart så är sömn inte så tokig medicin heller...:)

Gott det ska bli med kolakakor, mums.

2009-03-25 @ 08:44:57
Postat av: Mattias

Barrumpad!

2009-03-25 @ 09:14:27
URL: http://mfritz.blogg.se/
Postat av: Leonora - The Magic Memories

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?

2009-03-25 @ 15:25:20
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0