Vindsshopping i springtime!

Ja, vi har grejat och fixat här hemma. Inga överdrivna saker, men jag fick för mig att hämta ner kläder till Cornelia från vinden och då kom jag på att det kanske fanns ärvda kläder till Felicia. Och det gjorde det. Massor! Så det blev en glad Felicia till ett pris av noll kronor. Vindsshopping rules! Och så har vi rensat ur gamla tidningar och slängt. Felicia "hjälpte" till...



Hon har hjälpt till massor i köket också. Laga mat är bland det bästa som finns. Speciellt om man får göra det själv.



Felicia och jag tog en sväng till Marieberg igår och handlade en kofta till henne, grejer till dopinbjudan och lite annat smått och gott. Sen gick hon och Mattias ut och lekte i vårsolen och så fikade vi på altanen på eftermiddagen. 18-20 grader med dörren stängd. Härligt!

 
 



Jag lyckades också sy en dyna till Felicias tripp-trapp-stol i köket. Äntligen slipper hon frysa om rumpan på morgonen.

Allt som allt har veckan gått i trötthetens tecken. Jag är som en levande vålnad känns det som. Mattias har magkatarr och har mått därefter. Ungarna röjer på som vanligt. Som tur är! Nu ringde de från reumatoogen och sa att min läkare inte kan ringa idag utan jag måste vänta tills på fredag. Jag skulle kunna grina för mindre, men jag väljer nog att gå och ta ett bad istället...

TJING!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej, Hur mår du? Har du ont lite varstans? Jag mår mkt bättre på Remicade men inte helt bra ändå.

Kram

2009-03-16 @ 10:15:54
URL: http://mammamalinsliv.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag vill oxå ha en sån vind som man kan shoppa i, vi har bara sågspån på vår vind :)

Kram Malin

2009-03-18 @ 18:59:36
URL: http://www.ballamalla.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0