En knöl...

Jag har ont under ena armen. Det är en knöl där. Den har varit där länge. Ibland känns den inte alls. Under långa perioder, men nu gör den faktiskt ont igen. De säger att den inte är farlig. Jag tvivlar alltid på vården. Men så tänker jag att jag borde vara död nu om den var farlig. Eller iallafall fått fler symptom på att det är nåt som är fel. De skulle ta bort den när de opererade mig för två år sen. Men sen gjorde de inte det. Det blev för mycket på en gång. Det var för övrigt dr. Åsa (programmet på tv) som gjorde operationen. Tillsammans med en praktikant. Som förstås inte var praktikant, men nån sorts "jag-är-snart-klar-ska-bara-skära-lite-i-dig-först-läkare". Dr. Åsa är den läkare som delar första platsen av läkare jag träffat. Den läkaren hon delar platsen med är min reumatolog. Han kan mig utan och innan och snart tröttnar han nog på mitt tjat om symptom och knölar. Men vad gör man när de bara poppar upp hela tiden? Fan vad ont den gör nu. Jag ska till min reumatologom knappt två veckor. Får ta upp det då. Han får tro och tycka vad han vill.

Jag har nyss handlat lite på Ellos rea på nätet. Det var snabbt och smidigt att göra av med pengar. Till barnen så klart. Det verkar som om det alltid är enklast. Är det för att kläderna oftast passar på dem? Men nu blev det sängkläder och filtar till dem. Så får de fint i sina rum. Cornelia får ju snart sitt eget rum. När rummet här uppe är klart till oss så får hon sina saker i sitt rum. Felicia började sova i eget rum vid 6 månader och det blir väl ungefär så för Liten också. Hon somnar oftast mellan 20 - 21 och sen sover hon till 5-6 nånting så nu får jag sömn på nätterna iallafall. Därför ska jag ta tillfället i akt och gå och lägga mig.

God natt allihopa. Eller god morgon kanske?!



Såhär såg det ut imorse...två utslagna hjältar. Men det är klart, Mattias har ju haft det kämpigt på nätterna på sistone. Sovit ensam i säng på övervåningen. ;0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0