Life goes on...

Så går ännu en dag av vårt liv. Här blandas lyxigt bröllop med långkok på spisen. Barnskrik med Champions league-final. Det är en blandad kompott helt enkelt. Men vi mår bra. Felicia är på dagis, Minstingen sover, Mattias tapetserar och här sitter jag. Vi är fortfarande uppfyllda av det bröllop & barnvälsignelse vi var på i lördags på Västkusten (Bästkusten om man frågar min pappa...). Från min synvinkel, som gäst, var det ett superlyckat bröllop. Så fint väder, vackert brudpar, trevliga gäster, god mat och rolig underhållning. Kunde inte bli bättre. 





Kan det bli vackrare än så här?

Än en gång Grattis Herr och Fru Borgström!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Åh, ser ju helt underbart ut! Vad är oddsen att man ska få SÅ bra väder på sin bröllopsdag? Underbart! Och vad fina NI är, jätte fint kort! Ska bli kul att se er på lör, grilla, leka, mysa och planera lite sommar ... kram!

2009-05-27 @ 20:58:46
URL: http://jossanochnoels.blogg.se/
Postat av: malin

Nej det blir svårslaget..

Tur för er att ni redan är gifta.

Kram Malin

2009-05-28 @ 15:34:56
Postat av: Fru Borgström

Tack :0))))) Såg först nu att ni lagt ut bilder från vårt bröllop, det var ju rätt härligt faktiskt, det ser man ju på bilden ;0) Själv så var jag rätt borta mentalt så jag minns knappt s Tack för att ni var med och gjorde vår dag greejt!! Kram fam. Borgström

2009-06-12 @ 08:17:24
URL: http://tilldeniklaslillajag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0