The lights of my life!

Här är de, ljusen i mitt liv!!




Jag skriver ju bara om familjen, sjukdomen och vardagen. Säkert tråkigt att läsa om det. Men det är så mitt liv ser ut. Och tråkigt är det knappast i mina ögon. Nu ser vi fram emot bröllop på lördag. Det ska bli kul. Och jag har bestämt mig för att tokförkylningen och ögonen (som så klart också snorar nu...) ska vara bra då!

Den 9/6 har jag fått tid hos min läkare så efter det slutar jag amma och börjar pilla i mig mediciner. Inget som ger effekt på en kvart, men det gör de smärtstillande jag inte kunnat ta hittills. Det ska bli en befrielse, om än i tablettform.

Hoppas att ni har en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0