Livet rullar vidare

Livet rullar vidare och snart även jag. Därav tre sockerfria dagar hittills. Inget godis, ingen glass, inga kakor...ingen lycka. Nej, det var missbrukarvarning. Tur det är socker som begär då... Men även det ska man väl klara. Fast jag vill bara äta smågodis och kolla film. Rulla upp sig i soffan när flickorna somnat och se nåt bra. Får helt enkelt fokusera på annat. Men den där rösten i huvudet som bara gapar hela tiden..."GE MIG CHOKLAD!! NU!!" Den är grymt irriterande...

Iallafall så fortsatte stansandet igår. Jag och Felicia grejade en stund och det är riktigt roligt. Nu börjar bokstäverna komma där de ska också.


Först måste man kolla så det är rätt bokstav...          


Och sen gäller det att blunda när man slår!

Hoppas du har en bra dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0