Kräk...men mest bilder från Teneriffa.

Sådärja, nu har vi omgång två av kräksjukan här hemma. Galet trött på sjukdomar efter den här hösten och vintern. Och även om jag är glad att det är sjukdomar som går över relativt snabbt och smärtfritt så tär det på de minimala krafter jag har nu.

Igårkväll la jag mig riktigt tidigt och klockan 22.45 väckte Mattias mig och sa att Felicia kräkts. Not so nice, tänkte jag och klev in i hennes rum...Oh, my... Inget annat var som det jag såg och luktade då. Hjälp! Det var bara att ställa henne i duschen. Mattias fixade det och jag började den långa processen med att skura väggar och ta ur lakan och bäddmadrass...allt. Fönster och altandörr på vid gavel. Länge. Men nu går den sista maskinen tvätt och efter en jobbig natt för Felicia börjar hon pigga på sig. Just nu leker de med lego i hennes rum. Och just nu känns det som att det kan vara jag som står näst på tur. Inget jag ser fram emot direkt.

Jag hade tänkt göra ett inlägg om veckan på Teneriffa. Men det får vänta tills vi är friskare. Här kommer iallafall några bilder därifrån.



På Örebro flygplats.


Felicia var liiiite trött efter flyg- och bussresan. Vi kom fram mitt i natten.



Trött Mini efter resan.



Bubby i sin spjälsäng med hjul på som man kunde stå upp och skaka. Sjukt roligt tyckte hon. Sjukt jobbigt tyckte jag och kilade fast den mellan stora sängen och en stol...



Nyvaken felicia med en krona som Jossan och Olle köpt till henne från Noel. Av en av alla asiatiska försäljare som attackerade oss den kvällen vi var ute. :0)



Utsikten på morgonpromenaden. Sweet!


Vågor fanns det gott om.



Bron över till den bästa stranden. Aningens öde...våra morgonvanor var tidigare än strandfolkets.



Förmodligen den enda växten med färg jag såg på hela veckan.


Baddags!


Min fina!


Lycklig badtjej.



Bubby på upptäcksfärd.


Snäckor samlade vi i strandkanten.


Felicia åkte några karuseller.


Fina "asiatiska" Farmor.


Restaurangen.


Sötavdelningen på frukosten...inget bra för en sugaraddict som jag. :0)


My love!


Fina vänner i drinktagen!


Kidsen på stranden.


Sovdags i vagnen. Kanin!


Älskade unge!


Grötmiddag på hotellet.

Nej...vilodags. Hoppas ni har en bra söndag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0