Surt!

I helgen var mattias borta och igår åkte han Vasaloppet. Det var tydligen trögt "de första sju milen"... Men han fick en bra placering och vi är så klart glada och stolta över honom. Men också glada att det är över och det inte blir sån stress att hinna med skidåkning. Nu får vi mysa tillsammans tills den sjätte april då han börjar jobba och båda barnen ska gå på dagis.


  

Båda barnen ville smaka citron sist vi lagade sås med det i. Surt var reaktionen från de båda.

Nu är nedräkningen igång här hemma. På söndag är det avresa till Teneriffa! Sweet!

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: malin p

Halloj,

Det var bra att du skrev en kommentar hos mig så att jag hittade hit igen. Jag har inte varit inne här på ett tag, och aldrig på nya datorn så jag kom inte ihåg adressen.. Men det var ju massor av nytt här nu! Har bläddrat igenom och åtminstone tittat på bilderna. Ni ser ut att ha det himla bra, hela stora familjen, även om jag förstått att det inte alltid är helt bra med dig. Men jag måste i alla fall gratulera till en (åtminstone till synes;)) härlig familj!

2010-03-17 @ 13:26:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0