It´s a date

Nu sitter jag hos mina föräldrar i Arboga. Snart ska jag åka och flickorna blir kvar. Tills imorgon. Mattias och jag ska fokusera på shopping, hämtmat, film, godis, sova länge och lyxfrukost. Behöver jag säga att det ska bli riktigt skönt?! Cornelia har aldrig sovit borta så det blir premiär. Hon är ganska van att vara i Arboga och sova där när jag är med, så det går säkert bra utan mig också. Det måste det göra. Vi känner att vi behöver vara tillsammans bara jag och Mattias. Och även om jag säkert vaknar klockan fem imorgon bitti så kan jag ligga kvar hur länge jag vill. Bara tanken är härlig. Hela eftermiddagen och kvällen blir alltså en lång date! Sweet!

Här kommer en bild från en annan date. Från länge sen. I London. Den 4:e juni 2002. Vår förlovningsdag!


Kommentarer
Postat av: Lina

Njut! Kram

2010-05-14 @ 21:08:28
Postat av: Mattias

Scannad bild va? Vi hade iallafall ingen digitalkamera. Fanns ens Internet? Tekniker kommer och går, men vår kärlek består! Puss! :-)

2010-05-17 @ 20:41:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0