Here I am!

Ja, det var en stund sen jag släppte in text och bilder här. Ser att det finns några trogna besökare som kikar in. Nu så hoppas jag att jag hittar tid och lust att skriva för det är så kul att kunna gå tillbaka och kika. När var det och hur var det? idag blir det bara några rader, men kanske redan imorgon ett längre inlägg.

I början på oktober åker jag, flickorna och min mamma till Turkiet. Ett Sunving resort & spa. Kan inte förklara hur skönt det ska bli att slippa lite höst! För även om det kan vara mysigt med tända ljus och te så trivs jag inte riktigt bra med att sommaren är slut och att jag ska frysa i ett halvår. :0)

Sunwing Resort & Spa Side Beach
Bild från www.ving.se

Hörs snart och kram!

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja, nu blir jag lite avis. Hade också siktat in oss på en sunving resort resa här i höst (för våra bröllopspresenter) men det funkade inte med jobbet nu då jag precis kommit tillbaka. Vi får ta det senare helt enkelt! Ni kommer få det helt ljuvligt! Var i turkiet är detta? Skall Mattias på träningsläger? ;)

2010-09-14 @ 10:29:33
Postat av: Gunilla

Tråkigt att ni inte fick till en resa. Det är 8 km utanför Side. Mattias ska garanterat ha träningsläger! Du känner honom! Han ville följa med men det funkade inte med hans jobb heller just nu.

KRAM!

2010-09-14 @ 14:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0