Det går lite trögt

Usch, vad trögt det är nu. Inte riktigt frisk och inte riktigt så bra på att dra ner på det söta tydligen... Segt! Men vi har en lampa i taket i vardagsrummet som fungerar och vi har snart element som funkar i alla rum också. Lyx!



 Mmmm...en äppelpaj. Proppfull med socker...och god!


Och självklart vaniljsås till.

Bilderna, som är i brist på annat, är från höstens äppelpajsperiod. Nåt jag älskar. Men egentligen så längtar jag mest till våren. Dropp från taken, mindre kläder och grönt som börjar titta fram. Jag borde kanske gå i ide på vintern. Till och med Felicia är trött på vintern. Ikväll frågade hon när vintern är slut för hon vill ha sommar. Jag skriver under på det med!


Kommentarer
Postat av: Mattias

Allt har sin tid unga dam! Våren och sommaren kommer, men först efter Vasaloppet. :-)

2011-01-08 @ 21:59:59
URL: http://www.mfritz.bogg.se
Postat av: Towe

Hej! Hittade till din fina blog via bloggfamiljen! Kul! Ser fram emot att folja! towe.

2011-01-11 @ 10:18:23
URL: http://www.towe-anders.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0