Turkland!

När vi var i Turkiet gick jag ut och gick nästan varje dag. Hade med mig skor som jag fick skavsår av första dagen. Som vanligt. De resterande 13 dagarna var det pusslande med plåster för att kunna gå överhuvudtaget. Jag gick på trottoaren vid den stora gatan efter stranden. Ungefär samma varje dag. Typiskt mig. Samma lika. När jag svängde ner på tvärgatan till hotellet gick jag förbi ett träd som doftade så gott. Jag luktade på blommorna där varje dag. Som kaprifol. Otroligt!



Mmm. Luktar gott!




I princip varje dag såg jag en man med kamel också som gick där. Som vi är ute och går med en hund. Den gjorde mig glad!


 

Jag lukatde även på rosorna som växte nästan längst bort på rundan. De var vackra!




 Och vi hörde tuppen gala hela tiden utanför hotellet.


  

Det var vackert!




Inga fel på utsikten från balkongen.
 



De här små Kitty-damerna gör mig lycklig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0