Gävle i mitt hjärta

I torsdags åkte Felicia, mamma och jag till Gävle. På fredagen tog Elin studenten och vi ville så klart vara med och fira. Cornelia och Mattias var hemma så Cornelia kunde bli frisk och pigg igen. På lördagen anslöt de också och flocken var samlad.

Jag älskar att vara där. Härliga människor. Familj. Skratt. God mat. Pyjamasmys. Promenader. Love it!



Sysslingmys med goa Nea.




Finaste tjejerna.




Kusinmys.




Så fin student!




Massor med god mat serverades.











Studenttårta så klart. Den var hur fin och god som helst, men inget slår "farmor" Gerds tårta som det också bjöds på men som vi tydligen var för glupska att äta upp för det blev inget kort på den.




Min finaste Mammi!




Felicia funderar.




Håkan...




...på väg till Peppes bodega?




Och så lite hemkontakt.




På lördagen kom Mattias och Cornelia upp och systrarna var nöjda. Mellan att de kivades... Men i slutändan ser man hur viktiga de är för varandra. Inget gör mig varmare i hjärtat.


Kommentarer
Postat av: Jag

Hej hittade din blogg av en slump.

Faktiskt riktig bra blogg fortsätt o skriv.

Ps tycker du verkar vara en stark tjej..

2012-06-14 @ 18:42:18
Postat av: Malin

Åh, det är så kul att ha er här, lycka är att hitta er i mitt kök när jag kliver upp på morgonen.

Kramisar

2012-06-17 @ 10:22:50
URL: http://ballamalla.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0