Nationaldagen & vikt

Vi har varit i stadsparken och firat nationaldagen idag. Vi åt glass på fiket vid stora scenen och sen fixade tjejerna ansiktsmålning. Bubby ville vara tiger och Issa en hund. Vädret var verkligen med oss den stunden vi var ute för solen sken och det var riktigt fint.













Nu sitter jag i soffan med det förväntade illamåendet. Det är ganska hanterbart och jag hoppas det fortsätter så. Allt som vittnar om sprutan igår är det fina plåstret jag har på magen. Positiv bieffekt av att ha barn är att få så fina plåster när det behövs. Och ja, piercingen är tillbaka. Vid nyår bestämde jag mig för att lägga energi på att gå ner i vikt. Jag har gjort mig av med 9 kilo hittills och då satte jag tillbaka piercingen. Jag är nere på en vikt där jag kommer i mina gamla jeans, samma vikt som när jag gjorde en satsning när Felicia var knappt ett år. Och det känns så fantastiskt skönt. En befrielse helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0