2/1 i Bjurs

Idag öppnade de sittliften och fler backar. Mattias och flickorna hade redan tagit bilen bort till barnbarnen men åkte en del i nya backen också. Jag tog en promenad på 4 km och stannade vid backen och väntade så jag hann se dem åka lite. Min vänstra fotled gjorde lite ont under promenaden. Det ligger lite snö och jag tror att det blir lite mer belastning på fotlederna. Det är lite känslan av att gå i sand. Det har gått över under dagen och jag hoppas jag kan gå en promenad imorgon igen.
 
 
Det blev en lite senare lunch efter de åkt skidor klart och sen har det varit kortspel och mys resten av dagen. Tvn glömdes hemma och Felicias filmer vi laddar ner på viaplay funkar inte så det blir inte så mycket filmer som vi önskat. De får köra en del via internet på kvällarna. Men för mig blir det tidiga kvällar och jag sover mer här än hemma. Imorse sova de andra till halv nio men jag hade vaknat vid åtta. Då hade jag sovit tio timmar!
 
Nu ligger flickorna i sina sängar och streamar film. Vi ska snart släcka. Mattias kör ett träningspass längskidor. På sjön idag. Jag ogillar när nån är på sjön men de säger att isen är tillräckligt tjock och jag tycker det ser fantastiskt ut när jag går min promenad och man ser folk ute på isen på långfärdsskridskor. Det ser ut att vara sån frihet. Om man bara kunde bortse från att man åker på en is...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0