Längtar!

Nu kan jag inte sluta tänka på bebisen och när den tänker komma till oss. I nästa stund blir jag paralyserad av skräck för jag kommer på att jag måste igenom en förlossning. Men det borde gå. Det finns ju ingen annan utväg.

Jag har lagt upp Felicias luciaklänning så nu är allt klart till Lucia-firandet på torsdag på dagis. Det ska bli mysigt att se. Alla små som ska sjunga och leka med sina ljus och kläder. Förra året hade hon öroninflammation och kunde inte vara med så nu håller jag tummarna för att hon får vara frisk.

Annars inget direkt nytt under solen. Det är riktigt grått och trist idag. Som om det aldrig blev riktigt dag. Grå skugga överallt och tydligen i min kropp också. Vad det hjälper med snö och sol! Hoppas bara det kommer lite av den varan snart. Jag har så gott som slut på energi hur jag än bär mig åt. Och så sjukt ont i ett ställe i nedre ryggen så promenader klarar jag inte ens längre. Bara det försvinner efter förlossningen.

Nu är det dags att hämta på dagis och hoppas att det är en liten solstråle som jag möter.

Kommentarer
Postat av: Jossan

Hej på er! Är Fellie fri från koppor nu? Hörde att Petter hade också men inte Måns ... skönt på ett sätt att bli av med det. Så vi alla kan leka igen utan att vi ska oroa ihjäl oss, om du förstår vad jag menar! Låter som det börjar bli jobbigt att vara gravid men nu är det sååå nära, snart är ni 4 i familjen, kanske redan innan jul? Fast början av januari vore väl bästa för den lille, först på året att fylla. Vi ska också på Lucia på dagis med Noel, men de ska ha ute ... kl 7.30!! Du känner ju oss, sömntutorna, haha. Noel kommer vi få dra upp om vi ska komma iväg, men det borde gå ... längtar massor. Man saknar de små kottarna & fröknarna. Massa kramar! Vila dig nu sista spurten!

2008-12-08 @ 21:44:03
URL: http://jossanochnoels.blogg.se/
Postat av: Jossan

Hej på er! Är Fellie fri från koppor nu? Hörde att Petter hade också men inte Måns ... skönt på ett sätt att bli av med det. Så vi alla kan leka igen utan att vi ska oroa ihjäl oss, om du förstår vad jag menar! Låter som det börjar bli jobbigt att vara gravid men nu är det sååå nära, snart är ni 4 i familjen, kanske redan innan jul? Fast början av januari vore väl bästa för den lille, först på året att fylla. Vi ska också på Lucia på dagis med Noel, men de ska ha ute ... kl 7.30!! Du känner ju oss, sömntutorna, haha. Noel kommer vi få dra upp om vi ska komma iväg, men det borde gå ... längtar massor. Man saknar de små kottarna & fröknarna. Massa kramar! Vila dig nu sista spurten!

2008-12-08 @ 21:44:59
URL: http://jossanochnoels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0